Tabijnbureau

 

Het Tabijnbureau is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur op tel. 0251-230082. Via een keuzemenu kunt u kiezen voor de juiste afdeling.
 

Afdeling (financiële) administratie
De afdeling administratie verzorgt de personele, salaris en financiële administratie voor alle Tabijnkindcentra en -scholen. 

Afdeling kinderopvang
De afdeling Kinderopvang houdt zich bezig met beleidsontwikkeling op het gebied van kinderopvang, advies en ondersteuning van onze kindcentra, alsmede de planning en plaatsing van kinderen op de kinderopvang. 

Afdeling ICT
Tabijn sluit aan bij de veranderende leeromgeving en stimuleert het gebruik van moderne, digitale hulpmiddelen in de klas. De afdeling ICT ondersteunt de kindcentra en scholen hierbij. 

Afdeling HRM en bestuursondersteuning
De afdeling HRM en bestuursondersteuning is verantwoordelijk voor het HRM-beleid, waaronder in- door- en uitstroom, opleiding en professionalisering van de medewerkers, duurzame inzetbaarheid en arbeidsomstandigheden. Ook in- en externe communicatie wordt vanuit deze afdeling verzorgd. De managementassistenten ondersteunen het College van Bestuur en de algemene directie.

Afdeling huisvesting
Een goede huisvesting is een belangrijke voorwaarde om tot succesvolle leerprestaties te kunnen komen. Onze leerlingen en medewerkers hebben recht op een moderne en eigentijdse leer- en werkomgeving. De onderhoudsdienst van Tabijn zorgt voor het onderhoud van de scholen. 

College van Bestuur 
Het College van Bestuur is het bevoegd gezag van de Stichting Tabijn. Zij is eindverantwoordelijk voor het beleid van de stichting Tabijn en tevens van de Tabijn Opvang BV die onder de stichting valt. 

Algemene directie kindcentra
Het College van Bestuur wordt ondersteund door twee algemeen directeuren kindcentra, die lijnverantwoordelijk zijn voor de 21 kindcentra en scholen van Tabijn.